2014. május 20., kedd

Az egyik szemem sír, a másik nevet

Azért sír, mert megkaptuk a fotókat a második napról, amikor még igen jó swell volt, és rólam nem készült egyetlen kép sem hullámon. :(((
A másik viszont azért nevet, mert azért készült egy-két király kép, ami átadja a hangulatot Chickensen, és ezeket most ti is láthatjátok! :)

Tamás benéz
Tamás in action
A bodyboardos eléggé ismerte a helyet
Még egy-két nap ilyen swell, és nekem is sikerült volna! :( 
Baboo elég otthonosan mozgott
A legszebb hullám, amin életemben szörföztem!
Ja, és első nap még nagyobb volt...
Na most ilyen csoda hullámok helyett mellkasig érő jobbosokon kepesztek nap, mint nap... Amikor megérkeztünk ide, Kandoomaba, egy napig szólni se lehetett hozzám, mert annyira letaglózott a váltás, meg még sokkal inkább az, hogy esélyem sincs már megint csövet találni, hiába vagyok a világ egyik legtökéletesebb szörf régiójában. Aztán egy napnyi agykontroll után átálltam arra a gondolatra, hogy "nem baj, úgyis retek vagyok backside-on, úgysem lehetek igazi szörfös anélkül, úgyhogy most egy hétig azt gyakorolom majd, és abban fejlődök".
Na, ez van épp most, néha vannak egész jó ride-jaim, még persze mindig elég retek vagyok, de ha sikerül találnom bármi olyan képet, ami nem eszetlenül béna, akkor majd kirakom ide! :)

3 megjegyzés:

  1. hat ez borzaszto, hogy rolad nincs kep!!! miert nincs???? legalabb jol megverted a fotos csavot?!?! remelem, hogy azert gopro van???? de persze ha nincs, ugy is jo! ;-) a lenyeg zari, hogy te tudod, hogy ott toltad es hogy hogy toltad! mi foto nelkül is örülünk veled nagyon!!!! ;-) ;-) ;-) es ez a hullam HIHETETLEN gyönyörü!!!! (megintmoki)

    VálaszTörlés
  2. :) Köszi Móki, jól esik!
    Hát nem vittem GoProt, mert úgyis jött fényképész. Na de mindegy is, megmarad a fejemben (NÁÁÁÁT!) :)

    VálaszTörlés
  3. erröl van szo zaresz!!! ;-)

    VálaszTörlés