2014. május 15., csütörtök

Május 14. - Szörf és egyebek

Ma nem indultak jól a dolgok. Nem volt hajó, hogy menjünk Chickensre, csak délután. Legalább addig a helyi beach-et is felfedeztük, és nagy türelemmel becserkésztük a helyi bébi cápákat (black tip), amik ilyenkor a térdig érő vízben 20-as rajokban körbe úszva kerítik be a többi halat, amiket aztán levadásznak. Nagy türelem kellett hozzá, de aztán sikerül egy ilyen helyet találni. Jó közel tudtunk menni (2-3 méterre), de vízalatti felvételt sajna nem tudtam csinálni. Fentről viszont szabad szemmel is jól látni mindent. Fotó nincs róla, csak videó, azt viszont esélyem sincs ide kirakni. Megpróbálok kivágni belőle képet, hátha.

Ezt még Kriszta lőtte
Volt még 2-3 jó nagy darab rája is, de a fotót már ki se rakom, annyira béna.

Később a negatív dolgok folytatódtak, feltámadt a szél, és Chickens felé a motorcsónak anyira dobált, hogy az életünket féltettük. A motor meg olyan hangokat hallatott, ami mindjárt ki akar fingani. De nem így történt, egészen a törés előtt egy kilométerig bírta! :))) Aztán tanakodás, szerelés, hánykolódás, integetés, végül egy nagyobb safari boat motorcsónakja kivitt minket a törésre, amíg a mi motorcsónakunkat megjavították Thulusdoon.

Ez nem is akkor történt, de ide illik! :))
A szörf is fosul ment, idegesítő volt az egész, úgyhogy már jó pipa lettem a végére. Őszintén szólva most elég bizonytalan vagyok, hogy valaha is fogok menni csőben. Azért sikerült egy királyat mennem a végére, de nem ez lesz a legjobb napom, az tuti. Viszont Chavitoo írta, hogy azért élvezzem, úgyhogy észbekaptam most, és ezt szem előtt tartva próbálok majd holnap csak a funra fókuszálni! :) Köszi Csabóca!

Aztán ettünk és aludtunk kb.

3 megjegyzés:

  1. Hát bizony ez nagy okosság, FYI én fél éve utáltam a szörföt, ebből egy kicsit Te is megérezhettél amikor itt voltatok, NADE, múlt szombaton: 20-30 cm-es hullámokon a parttól úgy 6 m-re volt úgy 50 szög egyenes ride-om a Cárral, és megmondom őszintén ez volt életem egyik legjobb szessönje. Ja és rajtam kívül egy nagypapa volt kint az unokáját tanítani a törésen... :) Szóval keep it up brah és inkább mosolyogva szörfözz a világ egyik legszebb helyén és nézd a vizet meg a fehér homokot miközben csúszol... Persze a cső nagy álom, de vszg a feeling sokkal fontosabb...

    VálaszTörlés
  2. Tyűűű ez jó harmony lett baszki, pedig be sem téptem... ;-))

    VálaszTörlés
  3. Az lett, de kellett nagyon, köszi! :) A Cáras téma meg nagyon trú, ismerem én is az érzést, amikor a kicsi is bőven elég, sőt!

    VálaszTörlés