2014. május 10., szombat

Dhiffushi, a pari

Először is látogassatok vissza a Malé, a főváros posztra, mert felmentek a képek!
Na, ha ezzel megvónánk, akkor folytatom a történet!
Végre kiegyenesedett minden, kis késéssel, de elindultunk teherautó platóján a kikötőbe, majd motorcsónakkal a 40 km-re fekvő Dhiffushi szigetére, épp úgy, ahogy a fehér vonal mutatja:

Ez a hely, hát, elég szép! Túl vagyunk az első strandoláson, halak megnézésén, meg egy király ebéden, úgyhogy most pihi. Délután megyünk szörfözni Chickensre, ami az egyik legjobb itteni balos törés, és amire ezért már néhány hónapja készülök. Kíváncsi vagyok, milyen lesz, amikor eljöttünk arra, elég jónak tűnt a szembelévő jobbos törés: Cokes. Igazából annyira jónak, hogy elfelejtettem megnézni Chickenst... Okos.

Itt nagyon jófej mindenki, a mólóépítő munkásokkal is összehaverkodtunk már, meg persze a helyiekkel is. Nincs rajtunk kívül más itt a szálláson, és a melletünk épülő két szálló sincs még kész, szóval a beach a mienk egyedül!! :)

Ezekről mind van fotó, de most megint szar a net, úgyhogy majd este...