2014. május 9., péntek

Megérkeztünk, ügyesen!

Először még egy kép az előkészületekről:

Haluci és teki etetési rend (Köszönet Idának és Marinának, a szomszédnak)
Na, szóval megjöttünk, az utunk kibírható volt, bár a második repülés éjjel 1-től 5-ig nehezen indult, mert elkezdtem nézni egy filmet, de a rohadék fontos bejelentések miatt (pl. nem szabad elektromos szarokat bekapcsolni, meg cigizni - amit ugye elmondanak abban a kurva videóban is utána), mindig megszakították az adást (másfélszeres hangerővel, mint a film hangja). A második-harmadik megszakítás már nagyon bosszantott, az 5-6-7-8-9-10-diktől viszont már majdnem agyvérzésem lett!! Ja, és mindezt 10 percen belül. Tehát mindig 6-10 másodpercnyi filmélmény után jött a következő hadalahbababa, vagy dear passangers. Ennyi pont elég, hogy visszazökkenj, és belehalj az újabb tök fölösleges megszakításba. Sajna mire leszálltunk már aludtam kicsit, így nem volt elég kraft, hogy átadjam a developMENTAL feedback-et! :)

Ehhez képest az, hogy már megint nem jöttek meg a deszkák, az már csak hab a tortán! :) Még jó, hogy Tamásék (akinek a vadiúj, élete első deszkáját is mi hozzuk) nem olvassák ezt, mert épp Isztambulból errefelé tartanak - egy órás késéssel ;)

Ja, és amikor már a kompon ültünk még a kikötőben, egyszer csak odajön hozzám egy hivatalosnak tűnő ember, hogy itt az útleveled! És tényleg! :))) Mondom neki ezt így hogy? Állítólag otthagytam a pultnál, amikor reklamáltunk, hogy kettővel kevesebb a szörfzsák, mint indulásnál. Akkor ugrott be, hogy a csaj konkrétan nem adta vissza, én meg annyira okos vagyok, hogy észre se vettem! :) De a logisztika nem rossz, mert a hotel recepciós megérkezésünkkor szólt, hogy épp arrafelé tart az útlevelem. :)

Ja, volt még egy móka: japókkal volt teli az első gép Doha felé, és a sok furcsaság mellett a mellettünk ülő tata volt az igazi rejtély: nem állt fel, hogy beüljünk a helyünkre. Konkrétan át kellett másznunk rajta! :))) Először azt hittem, hogy Csillu miatt van, és a vén kecske is megnyalja a sót, de aztán ahogy a többit megfigyeltem, szimplán ennyire hülyék voltak! :D Tényleg, nem is tudtam haragudni a csávóra, mert látszott, hogy fel sem merül benne, hogy fel is lehetne állni. A haverjai közben dugót okoztak, mert nem tudták kikerülni egymást, csak álltak szépen egymással szemben! :))

Na, aki ennyit kibírt, annak itt vannak a képek. (Nyugi, a többi poszt nem lesz ilyen dagályos, csak még letekerő üzemmódban vagyok)

Liszt Ferihegy - az új polárszűrőmmel! :)
Olajkutak valahol Irak és Irán határán
Tipikus!!
Ez olyan alacsony atoll, hogy a víz alatt van
A karikás atoll ősmagyar találmány, mindenki tudja!! Na de hogy miért ilyen karikás, azt már kevesebben! Itt az oktató GIF:
Ezér! (Forrás: Wikipedia)
A nagyobbik hajó kapitánya szcientológus!
Megérkeztünk! Ez a légikikötő vizikikötője
Hangulatos helyi BKV azaz MKV
Most épp ott szembe az egyik épület 6. emeletén pihengetünk
Látjuk a tengert, szemben még egy törés is van
Azért nem ez lesz a kedvenc szállásunk ever! :)
Mókiéknak gyakran mondom, hogy hülyék, ha szörfözés előtt cápás videókat néznek, mert akkor végig azon fognak parázni. Aztán most akasszák a hóhért, mert én vagy 10 percig bambultam, hogy a hordárok hogy vágják oda a csomagokat. Szegény Trónkövetelő, Betyár és Mégnincsenevetamásdeszkájának remélem túlélte a viszontagságokat. Meg még ugye éli is éppen túl, mert még errefelé tartanak Dohából...

Meg kellett volna néznem a Ne légy barom c. filmet
És hallgatnom a mondanivalóra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése