2014. május 22., csütörtök

Kandooma szörf

Na kirakok egy szörfös összefoglalót is, mert -bár nem igazán jó a szörf- mégiscsak azzal telik az időm egy jelentős része itt. Aki nem szörfözik, az csak óvatosan olvassa! :)

Szóval az első két nap után elég egyértelműnek tűnt, hogy a csökkenő swell miatt a cső-most-vagy-soha tervből már zsinórban a harmadik évben ismét a soha rész valósul meg. Ez kezd egy kicsit idegesíteni, de hát nem fogok itt pánikolni a paradicsomban, inkább gyakorolom szépen a backhand bottom turn / snap kombót, ami még mindig elég szarul megy. Azaz nem tudom, mennyire, mert ma már annyira fosadék volt a hullám, hogy alig vitt el egyáltalán. (Persze akik tudnak tényleg szörfözni, azoknak ígyis belefért 4-5 kanyar... ;) A sok csalódás hatására megint kétségeim vannak afelől, hogy ez a szörf tényleg akkora móka, mint amennyire függő vagyok, de hát már ezerszer megéltem ezt, úgyhogy nem parázom! :)

A nap amúgy általában amúgy úgy néz ki, hogy a dhonival (maldív hajó) kimegyünk Rip tides-ra, ami kb. 15 percre van (szintén jobbos reef), majd napközben egyéb program, naplementekor meg Kandoomán egy session. Legutóbb ömlött az eső, és egyedül voltam kint egy dupla szivárvány társaságában, úgyhogy azért vannak fénypontok is a gagyi swell dacára. A szállóvendégek nagyrésze japó, de a szörfösök nagyrésze ozzi, úgyhogy össze is haverkodtam néhánnyal, jó arcok, főleg az  egyik család: szörfös apuka Mel, meg a két fia Brad és Ökhmrtflst. Meg a csajaik. Na velük dumálgatok a hajóúton.

Holnaptól megint lesz valami kis swell, remélem akkor már legalább gyakorolni fogok tudni, úgyhogy holnap kelek is megint fél 6-kor, hátha a reggeli session meghozza a gyümölcsét.

Kirakok néhány fotót is. Ami fos minőségű, az azért van, mert videóból vágtam ki. Van jó néhány, ami nem a víz felett készült, mert mostanában úszószemüveget is viszek, hogy ha nagyon nem jön set, akkor addig körülnézek alul...
Hát, ez lett vagy 20, örüljetek! :)

Kandooma nem nagy mostanában
De amikor egyedül vagyok kint, dupla szivárvánnyal, az azért nice :)
Ha nem Kandoomán vagyunk, akkor hajóval megyünk máshova,
innen a mólóról
Például ezzel a dhonival.
Lehet a tetőről ugrálni - nice!
Az ausztrál család szemben
Ez már egy másik hajó, de még mindig az ausztrál család,
csak a másik fele. Nem, én nem vagyok az ausztrál család.
Jó helyen van a Betyár - jól jött volna egy ilyen Chickensen is...
Saját trükk: híd. Nem jöttem vissza belőle :)
Halraj a lábunk alatt. A törésen levő halak
mindig sokkal közelebb engednek valamiért.
Rip tides fájdalmasan kicsike
Két moorish idol. Ez volt már?
Kegyetlen nagy luxus jacht. Nem tudom mennyire látszik...
Megy a hullám, viszi a Betyárt
Még egy hullám alulról, immár halakkal
Duck dive reeffel
A kis hullámok miatt nagyon sekély vízben ér véget a ride.
A képen még egész mély a víz, van ahol csak kb. 40 centi,
ma háton lebegés közben leért a seggem! :)
Riddick szörfözik :)
Ez becsapós kép, mert nem jobbos hullám, hanem még
Chickens (balos), csak épp cutback közben
Ez becsapós kép, mert nem balos hullám, hanem már
Rip tides (jobbos), csak épp cutback közben

7 megjegyzés:

  1. Híííd ;)))))
    Ez nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  2. mantrázd, hogy holnap már fasza hullám lesz és ennyi! a csővel meg ne szarozz, jó lesz 2 év múlva is, amikor már király penge vagy!

    VálaszTörlés
  3. jajjj igen, ez a hid nekem is nagyon bejön!!! jajjj de röhögök mar megint! te tökkelütött!!!! :D :D :D a szivarvany, a halak es az ausztral csalad jok! jajjj es több ilyen vizalatti kepet! azok nagyon tetszenek! ;-) es vigyazz a seggedre! haha! (mokimokimoki)

    VálaszTörlés
  4. Na látom legalább valaki olvassa ezt a sok sületlenséget! :) Köszi a tanácsokat, igyekszem megfontolni, bár ma MÉG SZARABB a swell, mint tegnap! :)) Úgyhogy inkább snorkel-búvár vonalra térünk át. Azért este kievezek, hátha lesz már valami...

    VálaszTörlés
  5. Te beteg vagy Miköőly, pl. a fájdalmasan kicsike képen egy tökéletes hullám van, amilyet én 3 év alatt nem láttam itt még Peniche-ben sem, plusz a törésen ülő csávót elnézve azért nem is olyan fájdalmasan kicsi... Kicsit aggódom azért a szellemi állapotod miatt... ;-)

    VálaszTörlés
  6. :)) Nem annyira a magasságával van a baj, hanem nincs benne energi sajna! Úgy néz ki, hogy fasza, aztán amikor ráállsz, egyszerűen nem tartja meg a súlyodat, és elfolyik! :( Amúgy egy olyan hullámért az elmúlt két napban már én is sok mindent megadtam volna, azóta annyira beszart a hullámgép! :)))
    Na majd megmutatom a Chickenses videókat, hogy abban mi kráft vót!!!! Óóóóóóó! Tán igaz se vót! :)

    VálaszTörlés
  7. Amúgy, ha már ítélőképességnél tartunk, te hova raktad a tiedet?? :) Mi az hogy ekkora hullámok sose voltak nálatok? Hát nincs két hónapja, hogy együtt szörföztünk Matun, szó szerint háromszor ekkora hullámokban! :D Vágom én, hogy ez alulról fotózva normál méretűnek tűnik, de 8 másodperces periodda hidd el, nem az! :)

    VálaszTörlés