2014. május 20., kedd

Május 17. - A pihenőnap

Utolsó napunk Dhiffushin pihenéssel telt. Kellett is már, mert 7 nap szörf után eléggé le voltam amortizálva. Ennek örömére elmentünk egy "private sandbank picnic"-re, ami hozta az elvárásokat. Nem is tépem a szám, itt vannak a képek, meg még egy bónusz kép csak úgy:

Csillu vezeti a hajót! (igazából persze nem, nyugi!)
Igen kisméretű sziget a miénk
De legalább kevesen vannak a beachen
Székek nem is tudom, minek voltak, de hangulatos
Koppánykának
Jött a vihar, illett mennünk el
Este kétféle hínárt is kaptunk,
mind a kettő nagyon jó volt VALÓJÁBAN
Utóirat: Már vagy 10 napja vagyunk a Maldív-szigeteken, és még mindig van 30 energia szeletem! :))) Hoztam néhányat, hogy reggel mindig legyen...

8 megjegyzés:

  1. pihenönap a maldivon! hahahahahah! azert ezt igy leirni zari!!!! szerintem ha hazajössz, valaki tuti kinyir! pl. en! :D :D :D (moki)

    VálaszTörlés
  2. Úúúúúúr Isten, de jó!
    Gyönyörű! haza se gyertek!

    VálaszTörlés
  3. @Kriszta: hát igen, eléggé az volt! :)
    @Bebababa: maradnánk, elhiheted... :)

    VálaszTörlés
  4. első hallásra elég idióta dolognak tűnik ez a sandbank túra - ezért nem is erőltettem -, de ami azt illeti már csak a képek miatt is megérte (gondolom)... mintha egy utazási magazinból vágtad volna ki őket

    VálaszTörlés
  5. :) Köszi! Nem volt könnyű kiválogatni a nyertes képeket a 133-ból! :D

    VálaszTörlés
  6. Elég csudijó ez az X! :) Hajráhajrá. Szörfös nincs? :)

    VálaszTörlés