2014. május 11., vasárnap

Az első szörf

Akit nem érdekel a szörf, annak nem igazán érdemes ezt elolvasni! :)
Szóval, az első szörf jól sikerült. Igazából leginkább mindenféle szép technika nélkül csak próbáltunk valahogy túlélni, mert -bár talán a legszebb hullámon szörföztünk, amit életemben láttam- a méret is hasonlóan lenyűgöző volt... :) A képek sajna nem mutatják nagyon magát a hullámot, elég nagy veszteség... De legalább Tamás is felavatta az új deszkáját, nekem is volt néhány ride-om, meg azért remélem lesz ez még sokkal jobb is. A lehetőségek mindenesetre adottak. Van néhány fotó, de nem annyira érdekesek, ez is még biztos javulni fog! :)

Tamással és Babooval a szállásadónk unokaöccsével
Szőllő Papcsinak ismerős lehet a póló ;)
Balra látszik, hogy milyen szépen csövel
Sokat gyakoroltam a bottom turnt indoboardon.
Már jobb, de azért még van hova fejlődni :)
Itt is látszik, hogy csövel. Meg az is, hogy a mozdulatokrameg a pozicionálásra sajnos nem sikerült még odafigyelni
Összesen egy kisebb hullámom volt,
amin már mertem csinálni valamit

2 megjegyzés:

  1. A duckdive-os képért már megérte GoPro-t venni pappaaa, elképesztően jó!!! A póló... ööööö... izé nem vágom... Mi a sztori?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Há Szőllő legénybúcsúja póló! Nekem két ilyenem is van valamiért. A másikban nyomtam az építkezést Sydneyben fél évig! A te legénybúcsús pólóid járják a világot legjobban! :)

      Törlés