2014. május 8., csütörtök

Előkészületek Updated

Na most van egy kis időm, úgyhogy írok -sajna a legjobb fotók nélkül.
Szóval az alábbi előkészületeket tettem:

  • Új szörf zsák: atom király, jó vastagfalú tripla, azaz három deszka fér bele. Vagy két deszka, plusz az összes cuccom. Ez utóbbi van most. A ruhák extra párnázást jelentenek. A hátizsákom 11 kilós csak, kb. GoPro cuccok, meg energiaszelet van csak benne. :)
  • Polár szűrő kompakt fényképezőre: kis mágneskarikával ragasztható fel olyan fényképezőkre, amikre amúgy nem lehet szűrőt rakni. Zseniális kütyü from Ámeriká, majd mutatok róla fotót.
  • Váltottam dórát négy különböző helyen, mert azt mondják, hogy 1 dollárosok kellenek a borravalózáshoz a szigeteken. Úgyhogy kb. 50 egydollárosom van! :)
  • Biztosítást most kötöttem, itt a reptéren. 5 perc volt, EUB.
  • Gin-tonicot is ittam hozzá, mert a kártyámmal be lehet menni a mastercard lounge-ba.
Ja és honnan látszik, hogy öregszem:
  • A deszkát és az összes ruhát már bepakoltam 5 NAPJA!!!! (nem aznap hajnalban, ahogy szoktam)
  • ALUDTAM indulás előtt
  • Nem buliból egyenesbe megyünk, úgyhogy full józan vagyok (a gin-tonicok kivéve persze)

Nem szinkronizálódott sajna az összes kép, úgyhogy kirakok néhány teljesen irreleváns képet! :)

Ádival tüzelés
Boldogság keresés kajában
Daninál tüzezés
Kutyás harmony
Egy deszka két deszka
Echte Ungarische lovász szemüveg
Árnyék fotózás
Rubik kocka rendelés (még sose sikerült, na de majd most!!)
A felirat: "Ne tegye vissza a polcra, hiszen ez azt jelentené, hogy MEGFUTAMODIK"!!! :)
Pénz váltás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése