2014. május 15., csütörtök

Ez három napos poszt...

...de csak most tudom kirakni, mert nem volt net.

Nemsokára kaja, úgyhogy csak egy gyors bejelentkezés.
Ma is Chickens volt, 5:30-as keléssel.

Napfelkeltekor már a hajón voltunk
Sajna nem ment túl jól, de megint láttunk delfineket. Ja, azt nem is mondtam, hogy tegnap láttam delfint! :) Kiugrott a hullámból, nagyjából így:


Szóval ma is. A végén azért tudtam jót menni, de az idő nagy részében nem a funra mentem rá, hanem próbáltam behúzni kis csövekbe magam, de nem igazán sikerült. Nem is volt akkora, hogy beférjek... Na mindegy, majd lesz ez jobb is. A hullámok még mindig nagyon nagyon szépek:

Chickens, nem csúnya
Vele szemben Cokes - Quiksilver logo
Chill hazafelé
Kicsit snorkeleztünk is, láttunk néhány ráját, meg szép halakat.

Ú, még egy király: a partról láttunk a 20 centis vízben egy kicsi cápát!! Juhuuu! :) Kb. 40 centis lehetett. Annyira gyors volt, hogy buvárszemcsivel esélyünk sem volt megtekinteni, pedig persze megpróbáltuk.

Meg láttunk még két kergetőző (ha értitek, hogy mondom) csíkhalat (ha így hívják), egymással ÉVŐDVE ugráltak ki a vízből, pattogtak a víz felszínén, egészen addig, amíg aztán mind a kettő partra nem vetődött (okos!). Az egyik gyorsan vissza tudott menni a vízbe, a másik vagy tíz percig nézett velem farkasszemet, mire jött egy hullám, hogy elvigye. Addig is elég szenvtelenül, mondhatni sztoikus nyugalommal fogadta a szárazföldi eseményeket, konkrétan semmit nem csinált. Nem ficánkolt, semmilyen módon nem igyekezett visszajutni. Lehet, hogy belémesett??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése