2014. május 24., szombat

Rip tides képek

Na megszereztem a képeket a embertő, nem volt olcsó, szívom is a fogamat rendesen. Ráadásul azért ezek kis swellben készültek, backsideon, tehát nem igazán csinálok rajtuk semmit. De legalább van róla fotó, hogy szörfözöm, és nem csak kamuzok itt a fotóboltolt GoPros felvételekkel. 7 óra múlva kelés, irány Malé, aztán Doha, úgyhogy több rizsa nincs, itt vannak a képek:

Ezt sajna túl leengedtem
Itt jó a takeoff
A folytatás is egész jó
Itt már kicsit le vagyok maradva
De vissza tudtam volna hozni
De a szörfös nagypapák beleszóltak :)
Ez jól sikerült

2 megjegyzés:

  1. hat ezek ... jajjj es jujjj!!! nekem a "de vissza tudtam volna hozni" a kedvencem! ;-) de persze a többi is annyira kaffesz, hogy hihetetlen! :D :D :D :D :D (:D moki :D)

    VálaszTörlés
  2. a közeliek k jók, ilyen szögből véletlenül nem készül kép és direkt sem sokszor, szóval állat!

    VálaszTörlés